11/20/2011

Boys Over Flowers Soundtrack Aşkına^^

Bu aralar anılar pek bir depreşti. Çoktan beri mp3 dinlemiyordum. Geçen günlerde mp3'ümde takılırken Boys Over Flowers'ın şarkılarının olduğu dosyaya denk geldim. Geçen seneden beri pek dinlemiyordum,sıkılmıştım. uzun bir aradan sonra  3-4 tane şarkısını dinledikten sonra gerçekten özlemişim; tabi ki  boys over'ın yeri bende ayrı... Kore hayranlığım bu dizi sayesinde oldu Gu Jun Pyo,Geum Jan Di (dizide gıcık olsamda) , F4 gerçekten çok güzeldi. Bu arada bu aralar izleyecek bir dizi arıyorum ama daha 49 Days , The Greatest Love gibi bir dizi bulamadım tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdi o şarkılardan bir kaç tanesini hatırlayalım.








Starlight tears. Ahh ahh bu şarkı benim biricik gözdem. Favoriminde favorisi yıllardır dinlemekten usanmadığım şarkıların başında geliyor. Oldukça duygusal ve etkileyici.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder